پرنسس مامان

33هفته و 5 روزگی

1393/3/18 11:59
نویسنده : مامان سمان
307 بازدید
اشتراک گذاری

سلام                سلام
دختر گل مامان
امروز ازبس وول زدی بیدارم کردی
به فکر باباتی دیگه پاشدم صبونه براش آماده کردم
هفته پیش مامان با مامان بابای خودش ک میشه مامانی بابایی تو رفت مشهد تا واسه
دخملش سیسمونی بخره
آخرهفته هم بابایی اومد کلی باهم دور زدیم
خیلی خوش گدشت
تو هم همش وول وول میکردی
صب جمعه که میخاستیم بیایم ازصبش اصن تکون نخوردی من خیلی نگران شدم
هرچی شیرینی خوردم انگارنه انگار
تو ماشین صلوات میفرستادم یهو ماشین پرید
خانومی منم از خواب پرید
کلی قووووووربون صدقت رفتم
الانم یک شنبس دارم قرآن میگوشمو تایپ میکنم
دایی حسینم زنگید
تو قراره مثه دایی تیرماهی بشی عشق من
فردا نوبت چکاب بهداشت دارم
دووووووست دارم عشق کوچولوی من
عشق بزرگه بابا محمده
هردوتونو عاشخخخخخممحبتبوس

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان مهنا
20 خرداد 93 19:06
33هفتگي مبارك هورااا ديگه چيزي نمونده آره عزیزم فقط 30 روز دیگه