پرنسس مامان

35هفته و5 روزگیت

1393/4/1 20:28
نویسنده : مامان سمان
307 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یه دوونه مامان

وروجک مامی امروز 35هفته و 5روزته

این روزا خیلی درد دارم اما خب میگن ماه درده هرچی بیشتر زایمان راحتتره

منم به امید دیدن روی ماهت تحمل میکنم

کم کم داریم به ماه رمضون نزدیک میشیم

هفته دیگه شنبه

امروز یک شنبس.من که به خاطر دخترنازم نمیتونم روزه بگیرم اما بابامحمد روزه میگیره

مامی طلا هروقت دوس داری بیا فقط کامل بیا سالم بیا

من طاقت درد کشیدن تورو ندارم.

باید کم کم اتاقتو آماده کنم.

تنبل نیستم ها

مامی خونه نیس یاسی من.

دیشب رفتیم ماما چکت کرد

گف دختر خوشگلتون حالش خوبه و خیلیم رشدش خوبه

فدات شم نازی منمحبت

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان مهنا
2 تیر 93 23:14
انشالله هفته هاي باقيمونده هم به خوبي و خوشي سپري كني و دخمل نازت رو بغل بگيري ............................................................................................................. خداکنه من میترسم
مهزاد مامان عرفان
3 تیر 93 18:08
سلام عزیزم مواظب خودت باش عرفان دقیقا همین موقع بود که ضربان قلبش دچار بی نظمی شد و یهو 20 روز زودتر بدنیا اومد و غافلگیرمو کرد. اما خوب شد روز مادر بدنیا اومد. .......................................................................... سلام مامی عرفان درد دارم