پرنسس مامان

30 هفتگی عشق مامان

1393/2/30 20:37
نویسنده : مامان سمان
283 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدل مامانیمحبت

میدونم یه مدته تنبل شدم کم اومدم بتایپم

ولی باور کن سرم خیلی شلوغ بوده

اول اینکه عمه نیره عروووووس شدجشن

بدش مامانی رف مشهد

ولی چرا؟

به خاطر اینکه دخمل نازمو ببینم

رفتم سونو همه چی خوب بود

توی 30 هفته 1750گرم بودی

این یعنی عالیتشویق

خیلی خوشحال شدم وضغیتتم سفالیک بود

ینی همه چی درست بود

چن روز دیگه روهم با خیال راحت خوش گذروندیم

این روزا خیلی اذیت میکنی عسل مامان

همش قلمبه میشی فشار میدی

هنو زوده جات تنگ شه نفسم

آخه 8 هفته دیگه مونده

الانم منتطر بابامحمدم تا بیاد

قراره امشب یه کباب جانان بده بخوووووریمخوشمزه

اووووووم

راسی خیلی دوووووست دارم هامحبتبوس

پسندها (2)

نظرات (2)

ژاله مامان آیدl
5 خرداد 93 18:24
مامانی دوست داری اتاق نینی شیک و تک باشه یه سری به کادو نمدی بزن kadonamadi.blogfa.com حلقه اسم ، آویز ،گیفت تولد ، گیفت دندونی ، گیفت عید .... هر کدی که دوست داشتی برام تو سایت پیغام بزار تا قیمتشو بگم آدرس ایمیل یا وب سایتتم حتما برام بنویس
انسیه مامان امیرعلی
8 خرداد 93 14:55
عزیزم دوست داشتین عکس سیسمونیتونو توی این وبلاگ بدین بزارم http://ninisismuni.niniweblog.com/ یاتووبلاگ خودتون بزارین تا من ذخیره کنم مهم نیست از کل اتاق باشه میتونه ازلوازم تک تک باشه ببخشید وقت نمیکنم بیام سربزنم دوباره اگه میشه بیاید به یکی ازوبلاگهام نظرتونوبگید درضمن من کارهای عروسکی مخصوص اتاق نینی هاهم انجام میدم عزیزم http://manvanamadiham.blogfa.com/ منتظرنظرت هستم حتی اگه چیزی نپسندیدی