پرنسس مامان

سال جدید

1393/1/20 11:22
نویسنده : مامان سمان
334 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام مامانی نفس

 

ماچسال نوووووووووووووی دختر نازم مبارک

 

ببخشید با تاخیرخجالت

 

آخه سفر بودم آهو خانوم من

 

امروز شما 6ماهت پر شده

 

ینی 25 هفته و 5 روز

 

این روزا انقد لگد میزنی که مامانی حسابی دردش میاد

 

یه 10 روزی رفتیم خونه باباجون شمال

 

خیلی خووووووش گذشت وقتی برگشتم ازیس شما خسته شده بودی تموم بدنم درد میکرد

 

رفتم دکتر چکاب که صدای قلب کوچولوتو گوش کردم

 

الهی مامان فدای تو بشه

 

فردام وقت بهداشت دارم

 

فرشتهعزیزدلم واسه من و بابات دعا کن

 

بازم میام مینویسم

 

برم ناهارو درست کنم که دختر و بابا لنگه همین

 

همیشه گرسنه

 

قلبقوووووووووربون هردوتون

 

پسندها (1)

نظرات (5)

مامان عرفان
27 فروردین 93 0:12
سلام عزيزم. سلام خوشگل مامان. عزيزم هرچي بيشتر گرسنه بشي و مامان خوب بخوره تو بهتر رشد ميكني. ماماني ناز سعي كن غذاي مقوي و مغذي بخوري نه اينكه زياد بخوري بلكه پر ملات و پر انر‍ژي بخوري. گوشت و لبنيات و پروتئين زياد بخور.
شادی(دختر دایی عرفان)
27 فروردین 93 13:00
سلام...به مامانی.....و اون توشولوی خوشمل....سال نوتون مبارک باشه...
شادی(دختر دایی عرفان)
27 فروردین 93 13:02
راستی خاله جون.....اگه زحمتی نیست....به وبلاگ من هم سر می زنین..؟؟...داستان می نویسم......خوش حال میشم...بیایین...کسی ندونه ها..از جمله عمه جونم... ---------------------------------------- حتما شادی جووووووون
ژاله مامان آیدا
14 اردیبهشت 93 0:44
سلام مامانی دوست داری اتاق نینی شیک و تک باشه یه سری به کادو نمدی بزن kadonamadi.blogfa.com حلقه اسم ، آویز ،گیفت تولد ، گیفت دندونی ، گیفت عید .... هر کدی که دوست داشتی برام تو سایت پیغام بزار تا قیمتشو بگم آدرس ایمیل یا وب سایتتم حتما برام بنویس
مامان محمدمهدی
15 اردیبهشت 93 17:15
سلام مبارک باشه مادرشدنت انشاالله فرشته ات رو سالم بغل بگیری من میتونم تو تزیین سیسمونین کمکت کنم با کمترین قیمت چیزی که تو هیچ مغازه ای پیدا نمی کنی یه سری نمونه کارهام تو وبلاگم هست ولی فقط به اونها بسنده نکن هرمدلی که بخوای میتونم برات درست کنم http://feltcollection.blogfa.com/ ------------------------------------------------------------------------------- ممنونم عزیزم