پرنسس مامان

19 آبان بهترین روز زندگییییییییییم

1392/11/19 16:22
نویسنده : مامان سمان
124 بازدید
اشتراک گذاری

 

قلبقلبمیخام برات بنویسم از روزی که شدی چراغ خونمون

 

یادمه 19 آبان بود من وبابا محمد منتظر اومدنت بودیم.

 

اوهخیلی استرس داشتم.

 

از خواب پاشدم یه حسی گف پاشو بی بی چک(یه نوار کاغذی که به مامانا میگه نی نی تو دلشونه) بزار.

 

پاشدم گذاشتم

 

2 دقه بععععععععععععععععد

 

اه اه چرا منفی

 

دل شکستهپرتش کردم با گریه از حموم رفتم بیرون

 

نیم ساعت بعد که رفتم برش دارم

 

دوتا خططططططططططط............

 

خدایا شکرت نی نی اومد تو دلم.

 

ممنونم.

 

هوراچقد جیغ زدمو هوراااااا

 

بعدش به به بابایی زنگیدم گفتم

 

اونم خیلی خوشحال شد و ظهر رفتیم آزما یش که بعله مطمئن شدیم با بتای 140 تو تو دل مامانتی.

 

شبش به همه گفتیم همه مامانو بوسیدنو تبریک گفتن.قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)