پرنسس مامان

صدای قلبت و خوشحالی مامان

1392/11/19 16:48
نویسنده : مامان سمان
165 بازدید
اشتراک گذاری

 

   مامانی نوبت رسید به اون روز شوم روزی که رفتم چکاپ پیش

دکتر

خانوم دراز بکش سونو شی...

 

بااسترس دراز کشیدم

 

بعد چن دقه

 

سابقه سقط داشتی؟؟؟؟؟؟؟نه دکتر

 

چرا؟؟؟؟وقت تمام

سا ک تشکیل شده صدای قلب نیس.

 

دل شکستهاسترسدوهفته دیگه بیا

 

این جمله خیلی بد بود

 

الانم که یادم میاد اشکم میریزه

 

نمیخام از اون دو هفته بگم

 

روزایی که اشک ریختم دعا کردم نذر کردم.

 

فرشتهای خدا شکرتت

 

نفسی مامان 2هفته شد 3هفته بعد

 

نرفتم پیش دکتر بداخلاق

 

رفتم مستقیم سونو

 

دکتر چک کرد

 

همه چی خوبه خانوم

 

دکتر صدای قلبش؟؟؟؟؟؟؟؟؟بوم بوم بوم بوم

 

بلند صدای قلبت تو فضا پیچید اشکام ریخت الهی مامان بلاگردونت الهی مامان بمیره برات

 

صداشم ضبط کردم واسه همه گذاشتم

 

ماچهر روزم میگوشم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم
20 بهمن 92 12:43
مامان گلش فکر کنم این DVD آموزشی بدردتون بخوره