پرنسس مامان

روزی که دختردار شدم......

1392/12/4 11:58
نویسنده : مامان سمان
560 بازدید
اشتراک گذاری

١٣ بمن

 

دکتر بهم قرص مولتی ویتامین داده بود شبش خوردمو خابیدم.

 

صب پاشدم دیدم حالم خوب نیس.....سبز

 

صبونه خورذم که دیگه بعد 4ماه حالم بهم خورد

 

خیلی ترسیدم...شروووع به گریه کردم

 

زنگیدم مامان جون(مامان بابایی)اومد منو برد خونشون بهم دارو گیاهی داد.افسوس

 

ولی من میترسیدم نی نی چیزیش بشه

 

وقت دکتر گرفتم شب رفتیم با مامان جون سونو

 

دکتر سونو رو انجام داد

 

واسم صدای قلب کوچولوتو گداشت بعدش گف نی نی حالش خیلی خوبه رشدشم عالیه....

هورا

منم خیلی خیلی خوووووووشحال شدم

 

بدش که میخاستم برم

 

پرسیدم دکتر نی نی چیه؟؟؟؟؟؟؟؟گف دختره...!

 

یه گل دختر شیطووووووووووون بلا.قلب

پسندها (1)

نظرات (1)

شادی(دختر دایی)
11 اسفند 92 11:44
ببخشید...من بازم نفهمیدم...به دنیا اومده..؟؟؟..یا هنوز نه.....