پرنسس مامان

هر روز بزرگتر میشی عشق من...

1392/12/4 11:59
نویسنده : مامان سمان
270 بازدید
اشتراک گذاری

وای چه صبح قشنگیقلب

 

وقتی دختر وروجکم وول میخوره معلومه که قشنگههورا

 

چن روزه ک لگد میزنی به دل مامانی  الهی فدات شم قووووووربون اون پاهای

چن سانتیت برم.

 

اما ووروجک باباتو بیشتر دوس داری چون وقتی میحرفه لگدبارونم میکنی

عشققققق مامانقهرماچ

 

یه چیز جالب......فرشته

 

بابامحمدم وقتی کوچولو موچولو بوده عاشق سیب بوده.......الانم من تا سیب

 

میخورم شما تند تند لگد  میزنی

 

الهی بمیرم برات که از مامی سمان تشکر میکنی.

 

الانم طبق حساب من ١٨ هفته و ٥روزته

 

طبق سونو ١٩هفته و٥ روز

 

هرچی باشه شما الان ذیگه خانومی شدی واسه خودت..

 

دووووووووست دارم پرنسس مامان.قلبقلب

پسندها (1)

نظرات (6)

shayanjooni
4 اسفند 92 12:07
سلام خانومی خسته نباشید.وب جالبی دارید.با عکس های تولد شایان جون به روز شدیم. خوشحال میشیم قدم رنجه کنیدوتشریف بیاریدتشکر
مامان عرفان
7 اسفند 92 15:14
سلام عزیزم مبارکه 18هفتگی دخترکت. بما هم سری بزنید. ممنون عزیزم.حتما میام
مامان سارا و بابا سامان
11 اسفند 92 10:21
الهی قربونش بشم.... دوست خوبم سلام مرسی که به من و دخترم لطف کردی... فقط من دیگه از نی نی وبلاگ وارد نمیشم...لطفا از این به بعد اگه دوست دارید به www.87626493.blogfa.com سر بزنید...امیدوارم دوستای خوبی بشیم
شادی(دختر دایی)
11 اسفند 92 11:41
سلام سلام...به به من درجریان نبودم ولی مبارک باشه..انشاالله خبر دو..سه..و..بقیه رو بدی..اگه زحمتی نیست..از طرف من و عمم یک بوس ابدار از هر دو طرف لپاش بکنید........
مامان مهنا
12 اسفند 92 15:36
با اجازتون لينكتون كردم خوشحال ميشم به ما هم سر بزنين
مامان مرسانا
18 اسفند 92 14:39
سلام امیدوارم به سلامتی به دنیا بیان عزیزم و آرزوی خوشبختی و بهروزی براتون دارم.اگه دوست داشتید به وبلاگ مرسانا جون سری بزنید.